niedziela, 7 czerwca 2015

Rozdział 1

Wstałam o 6 rano.Powolnie zwlekłam się z łóżka i poszłam do łazienki w celu wykonania porannej toalety.
Wzięłam 15 minutowy prysznic.Poszłam do pokoju wybrać ubrania na zakończenie roku szkolnego.Mój wybór padł na to :

Zrobiłam lekki makijaż,a włosy zostawiłam rozpuszczone.Zeszłam na dół gdzie czekali na mnie rodzice ze śniadaniem.
-Cześć rodzinko-powiedziałam i zajęłam miejsce przy stole.
-Cześć córeczko.Jedz bo ci wystygnie
-Mówiliście wczoraj że macie mi coś ważnego do powiedzenia-powiedziałam .
-Mamy ale teraz idź do szkoły bo znowu się spóźnisz
Wyniosłam talerz i szybko.pobiegłam na górę po torebkę i włożyłam do niej telefon.Przed domem czekali już na mnie moi przyjaciele.
-Hej-powiedziałam i przywitałam się ze wszystkimi.
-Cześć Natka-odpowiedzieli chórem.
-To co idziemy?-zapytałam.
-Nie mamy wyboru-powiedzieli po czym ruszyliśmy w stronę szkoły.
Droga zajęła nam kilka minut.Nauczyciele mówili to co zawsze i dali nam na koniec świadectwa.Wszyscy wyszliśmy ze szkoły i udaliśmy się do swoich domów.Wróciłam do domu,przywitałam się z rodzicami i poszłam do siebie do pokoju.Położyłam się na łóżko i po kolei weszłam na instagrama,facebooka i ask'a.Założyłam słuchawki i zaczęłam słuchać muzyki.Po paru godzinach do mojego pokoju weszli rodzice.
-Co znowu?-zapytałam po czym zmuszona byłam zdjąć słuchawki z uszu.
-Mamy dla ciebie wiadomość
-Jaką?-zapytałam już trochę zaniepokojona.
-James jutro przyjeżdża do Polski
-Serio?-zapytałam.
-Tak
-To super-powiedziałam po czym mocno ich przytuliłam.
-James ma ci do przekazania  ważną wiadomość-powiedzieli i wyszli z mojego pokoju.Ciekawe jaką wiadomość ma mi przekazać? Ta myśl cały czas chodziła mi po głowie.Spojrzałam na zegarek który wskazywał 20.Poszłam do łazienki wziąć prysznic.Ubrałam się w piżamę i postanowiłam obejrzeć jakąś komedie.Po 3 godzinnym seansie poszłam spać,myśląc o tej ‘ważnej wiadomości’.

3 komentarze: